Početna> Ružičnjak Klinci Rinci

Klinci Rinci

Naš program omogućuje optimalan razvoj sposobnosti dječaka i djevojčica postavljajući temelje njihovog budućeg učenja.

Cilj našeg odgojno-obrazovnog djelovanja koje se, iznad svega, temelji na vrijednostima i aktivnoj metodologiji rada je razvoj djetetovih senzomotoričkih sposobnosti usporedno s oblikovanjem njegovog karaktera, volje za radom i učenjem te smislom za lijepo i kulturno.

Više o programu »Rastemo i učimo zajedno«

Naš je program osmišljen na način da slijedi takozvana “Osjetljiva razdoblja”, to jest optimalni trenutak u kojem je dijete spremno za usvajanje određenog znanja i time postavlja temelj za početak učenja u sljedećim etapama.

Projekt je potaknut iskustvima u Europi i svijetu gdje su roditelji pokretali vrtiće i škole u kojima se njeguje cjeloviti pristup i suradnja s roditeljima koji su djetetovi prvi odgojitelji. Jedan od temeljnih stupova je sudjelovanje roditelja putem posebno razrađenih susreta s djetetovim odgajateljem, to jest mentorstva, i program vrline mjeseca koji uključuje aktivnosti u vrtiću kao i aktivnosti koje se provode kod kuće s roditeljima

Ovaj program pomaže i roditeljima, osposobljavajući ih za tu ulogu te ih usmjerujući u svakom trenutku života njihovog djeteta putem posebno razrađenih susreta s djetetovim odgajateljem na mentorskim sastancima.

Smatramo kako je, pored pažljivog oblikovanja karaktera i sustava vrijednosti, kreativnost treća ključna komponenta cjelokupnog razvoja djeteta. Stoga, djeci želimo pružiti uravnoteženi program s aktivnostima koje su inicirane kako od strane samog djeteta tako i one isplanirane i usmjeravane od strane posebno educiranih odgajatelja.

Koji profil djeteta želimo oblikovati?

Dijete koje ima čvrstu volju Dijete koje voli istraživati i učiti Samostalno Spretno Spremno učiti čitati i pisati Spremno za usvajanje stranih jezika Sretno i radosno dijete

Dio programa se odvija na engleskom jeziku. Po dva puta tjedno se održava dodatni sportski program i glazbeni program

KALENDAR 2022./2023.