Mentorstvo
Svaki je učenik jedinstven. Program mentorstva temeljni je alat osobnoga pristupa svakomu djetetu i neophodan je za razvoj karaktera i osobnosti jer omogućuje prilagođavanje svakomu djetetu. Svaki učenik dobiva mentora koji je za tu ulogu posebno osposobljen. S njime se učenik susreće dvaput mjesečno, a po potrebi i češće na kratko strukturiranome osobnome razgovoru u kojemu mentor pomaže učeniku cjelovito vidjeti svoje potrebe i raditi na sebi te na taj način razvijati svoje potencijale, intelektualne i ljudske.
Osobno mentoriram 10 učenika od prvog do osmog razreda. S njima razgovaram o napretku u školi, omiljenim aktivnostima, odnosima s članovima obitelji i prijateljima, tj. svemu što se ubraja u obrazovanje i odgoj. Na primjer, kad vidim da je učenik potišten, pokušavam saznati koji je razlog tome te kako mu mogu pomoći.Nastavnik informatike
Područja koja se posebno njeguju jesu karakter, vježbanje u vrlinama, ciljevi učenja, duhovne potrebe i bilo koji problem s kojim se učenik trenutno susreće. Roditelji se također barem dvaput godišnje mogu sastati s mentorom kako bi zajedničkim snagama u istome smjeru radili na dobrobiti djeteta.
Naš mentor je našao izvrstan način da bude prisutan, ima česte mentorske razgovore s djetetom o svemu – od vjere, škole, obitelji do nogometa. Uvijek se javi i djetetu i nama kad nas vidi. Dijete se osjeća ugodno s njim i voli mentorske razgovore.
Otac naše škole
Vrline mjeseca
Vrline za mjesec svibanj: optimizam i ustrajnost
Što naši roditelji misle o mentorstvu?
Pogledajte dio rezultata anonimne ankete koje smo napravili u školskoj godini 2022.–2023.